Powered By Blogger

vineri, 15 decembrie 2017

Editor Rodica Elena Lupu-Piloţii de vânătoare/Fighter pilots, de Evelyne Maria Croitoru - Editura ANAMAROL, Bucureşti, 2017


Poeta Evelyne Maria Croitoru şi Rodica Elena Lupu



Albastrul cerului mi-a definit viaţa, în zgomotul de motor al avioanelor şi în lungi aşteptări. Am fost binecuvântată cu darul feminităţii asumate şi împlinite.
Acum, nostalgia “primelor iubiri” revine cu putere: bucurie, tristeţe, speranţă, durere, se îngrămădesc în cuvinte, cuvintele în pagini... Ecouri?... Coincidenţe semnificative? Cine ştie! Valorile, credinţele mele, îşi croiesc drum spre tine, cititorule! Şi nu-mi doresc nimic mai mult decât să te fac să simţi Bucurie. Bucuria pe care o simt eu de câte ori am în mână o carte.


The blue of the sky has defined my life, in plane engine roar, in long and fevered waitings. I was blessed with the gift of the assumed and fulfilled feminity.
Now, the longing for “the first loves” forcefully revives: suffering, hope, joy, concern, they all bunch up in words, words add up to pages... Echoes? Meaningful coincidences?
Who knows!
My values, my beliefs make their way to you, reader! And all I want is to make you feel joy! That joy I feel when I have BOOK in my hands.

Evelyne Maria Croitoru



12 comentarii: