Powered By Blogger

joi, 2 martie 2017

Fuego, sold-out în București. Fanii îi cer un nou spectacol, iar artistul le va îndeplini dorința!




„ Nu sunt Superman, dar încerc să-mi mențin puterile ca el. Nu e deloc simplu să străbați țara, să fii apt de concert, să te ocupi de toate cele, să faci repetiții și să zâmbești publicului. La toate adaug și orele pe care le petrec stând la autografe, deja o tradiție pentru cei ce mă iubesc.
Sunt emoționat și sper să fac față acestei provocări imense – peste 20 de concerte zi la zi, peste tot în țară, de pe 15 martie pe 4 aprilie! Vă aștept și vă promit că muzica mea nu va aduce doar primăvara, ci va alina multe suflete!
Nu mi-a plăcut niciodată să exagerez, în niciun capitol al vieții mele. Sunt cumpătat și prefer de fiecare dată, să găsesc cea mai bună soluție, decât să mă avânt în neant. Dar uite că acum, având o mulțime de solicitări, la București, pe 3 aprilie, joc un nou spectacol LĂSAȚI-MI MUZICA, de la 17.30. Așadar, dublăm seara și o facem de neuitat pe scena Teatrului Național, unde și de la 20.00 susțin un concert în care muzica va fi regina. Firesc că am o tolbă plină de surprize și invitați speciali, neașteptați, prieteni dragi care-mi vor fi aproape și care vor îmbogăți atmosfera cu prezența lor“. ( Paul Surugiu )

http://m.libertatea.ro/detalii/articol/fuego-sold-out-in-bucuresti-fanii-ii-cer-un-nou-spectacol-iar-artistul-le-va-indeplini-dorinta-1760880

Artistul va ajunge cu turneul său, pe rând, în următoarele orașe:
15 MARTIE – BÂRLAD, TEATRUL “VICTOR IOAN POPA”, ORA 19.00
16 MARTIE – ADJUD, CASA DE CULTURĂ „TUDOR VORNICU”, ORA 19.00
17 MARTIE – BACĂU, ATENEUL POPULAR, ORA 19.00
18 MARTIE – IAȘI, CASA DE CULTURĂ A STUDENȚILOR, ORA 18.00
19 MARTIE – FOCȘANI, ATENEUL MR.”GHEORGHE PASTIA”, ORA 19.00
20 MARTIE – GALAȚI, TEATRUL MUZICAL „NAE LEONARD”, ORA 19.00
21 MARTIE – CONSTANȚA. CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR, ORA 19.00
22 MARTIE – BRAȘOV, SALA REDUTA, ORA 19.00
23 MARTIE – BUZĂU, TEATRUL „GEORGE CIPRIAN”, ORA 19.00
24 MARTIE – PLOIEȘTI, FILARMONICA „PAUL CONSTANTINESCU”, ORA 19.00
25 MARTIE – SIBIU, SALA THALIA, ORA 20.00
26 MARTIE – ORADEA, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR, ORA 20.00
27 MARTIE – SATU MARE, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR, ORA 20.00
28 MARTIE – TIMIȘOARA, SALA CAPITOL, ORA 20.00
29 MARTIE – ZALĂU, CASA DE CULTURĂ, ORA 20.00
30 MARTIE – CLUJ, CASA DE CULTURĂ A STUDENȚILOR, ORA 20.00
1 APRILIE – DEVA, TEATRUL DE ARTĂ, ORA 20.00
2 APRILIE – CRAIOVA, TEATRUL NAȚIONAL, ORA 20.00
3 APRILIE – BUCUREȘTI, TEATRUL NAȚIONAL, ORA 17.30
3 APRILIE – BUCUREȘTI, TEATRUL NAȚIONAL, ORA 20.00
4 APRILIE – SLATINA, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR, ORA 20.00
Bilete găsiți la casele de bilete ale fiecărei săli de spectacol, precum și în rețelele STARTICKETS.ROBILETE.RO,MYSTAGE.ROBLT.RO

8 comentarii: