Powered By Blogger

luni, 12 septembrie 2016

VOI TRĂI...CLIPA, poeme de RODICA ELENA LUPU - Editura ANAMAROL, 2008

VOI TRĂI...

O voi lua de la capăt
Aşa îmi spuneam. Ştii.
De mâine…viitorul...
Voi face sport, voi trăi, voi iubi. Voi?
Acum e doar o perioadă de tranziţie…
Ştii. Repetiţia. Preludiul.
Totuşi, unii oameni mor firavi. Nu noi!
Libertatea supremă e o temniţă.
Trecutul, o oglindă care stă cu spatele.
Ca o locomotivă, oamenii fug
să o ia de la capăt.
Uneori ameţesc,
am o stare confuză de slăbiciune.
Am să fac sport.
Voi fi puternic.
Zilele trecute am rămas ştirb.
Mă simt bătrân. Urât.
O alveolă goală
Ecouri. Un inorog rătăcit
Iluzia dragostei
Desigur, şansa mediocrităţii:
Voi iubi, voi citi, sigur că da,
Voi fi cult şi slab, copleşit
de bolile singurătăţii.
Dar ce voiam să spun?
A, da!
Voi trăi... totuşi. 

Editor, tehnoredactare coperta RODICA ELENA LUPU
Editura ANAMAROL, 2008 ISBN: 978-973-8931-67-1

13 comentarii: