Powered By Blogger

joi, 29 septembrie 2016

RODICA ELENA LUPU - DONAŢII ŞI LANSĂRI DE CĂRŢI...


Trei zile, două scriitoare am străbătut patru judeţe. Ne-am propus şi am realizat: donaţii de cărţi împreună cu Elena Armenescu pentru bibliotecile unor şcoli, din diferite comune. 
Luni, 27 septembrie, după o frumoasă lansare de cărţi la Liceul Teoretic din Bechet, Dunărea ne-a întâmpinat liniştită.
Bechet... Cotele apelor Dunării... Vă amintiţi?
Al doilea ca mărime dn Europa, după Volga şi al douăzeci şi şaselea din lume, fluviul Dunărea, pe toată lungimea lui este populat de circa 80 de milioane de locuitori din opt ţări – aceasta ar fi cartea de vizită a generoasei căi de apă ce-şi îndeplineşte statornic de milenii rolul „drumului mare” cunoscut, apreciat şi „bătut” de barcaze feniciene, trireme greceşti, galere romane, corăbii şi caravele bizantine, genoveze, galioane veneţiene, bolozante turceşti, remorchere, şlepuri şi motonave în vremurile mai noi. „Istros” în limbajul argonauţilor şi în mitologia de pe malurile Nilului, „Phisos” la fenicieni, „Danare”- „Donaris” traco-get, „Istrus”- „Histr”-„Danubius” pentru romani, „Rio Divino” de la curtea lui Carol Quintul şi „Le roi des fleuves de l’Europe” în opinia lui Napoleon Bonaparte (...)

Fragment din Românie, plai de dor
de Rodica Elena Lupu
editura ANAMAROL, 2004
ISBN: 973-86907-0-6

14 comentarii:

  1. Caldura si daruirea sufletului dumneavoastra ne sunt faclii de har divin, sunteti minunea mea draga, maestra care-mi poarta pasii prin lumea cuvintelor, sper ca intr-o buna zi sa fiti mandra de mine pe sfert fata de cat de mandra, implinta si fericita pentru ca am bucuria sa va cunosc si sa-mi puneti zambetul intre file de carte! Dumnezeu sa va binecuvanteze in tot ceea ce faceti! In gandul, sufletul si ruga mea mereu veti fi cu mine! Va imbratisez cu lacrimi de dor! Seara de vis pe meleaguri de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea Isabela pentru caldele cuvinte, va imbratisez si va astept cu drag! Seara si noapte liniştită!

      Ștergere
  2. MINUNATA INITIATIVA, SCOLILE AU NEVOIE DE CARTI! CU STIMA!

    RăspundețiȘtergere