Powered By Blogger

marți, 12 iulie 2016

LUCKY...de RODICA ELENA LUPU






LUCKY - de RODICA ELENA LUPU

O CARTE DESPRE VIATA ARTISTEI LUCKY MARINESCU

LUCKY MARINESCU; O DOAMNĂ A MUZICII UŞOARE ROMÂNEŞTI

Editor Rodica Elena LUPU

Eroina acestei cărţi este ea, artista Lucky Marinescu, o carte pe care dacă o citiţi va veţi da seama căă ceea ce titlul ascunde, paginile ei divulgă.

Astăzi 12 iulie 2016, Luckz împlineşte 82 de ani.
Aşa începe dragostea, ne spune Lucky... Dacă aveţi în casă un disc, o casetă sau un CD cu Lucky Marinescu atunci sunteţi un om fericit.

La mulţi ani cu sănătate, draga mea prietenă!

14 comentarii:

  1. Frumos gest stimata doamna! La multi ani artistei noastre Lucky Marinescu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari doamna Rodica Elena Lupu, o carte pe care am primit-o si am, citit-o cu placere! O mare artista, de fapt sunteti doua artiste, noi am urmarit emisiunile pe care le-ati avut impreuna la televiziune timp de 4 ani in 2007-2010. Sunteti doua ardelence, care in tinerete ati studiat la facultati din Cluj unde ati si locuit mai multi ani! Cu aleasa pretuire sa ne traiti ca ne trebuiti! La multi ani cu sanatate si numai fericire, stimate doamne!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va iubim pe amandoua si va dorim numai BINE!

    RăspundețiȘtergere
  4. O carte pe care am citit-o cu placere, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. O artista frumoasa si talentata! Printre putinele care aveau Conservatorul, pe care l-a urmat la noi la Cluj! Felicitari pentru aceasta minunata carte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunata carte! La cat mai multe, le asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere