Powered By Blogger

sâmbătă, 27 februarie 2016

VACANŢE, VACANŢE... volumul 1 ROMÂNIE PLAI DE DOR, 2, 3 DRUMURI PRINTRE AMINTIRI... de RODICA ELENA LUPU




Tot ceea ce vă povestesc s-a petrecut de-a lungul anilor, în acea lună de concediu, de vacanţă, cum îmi place mie să o numesc, chiar dacă ea, vacanţa, este a elevilor şi a studenţilor. De ce călătoresc? Pentru că toţi avem dreptul ca una din lunile anului să o transformăm în minunata vacanţă atât de meritată. Vacanţe, vacanţe… pentru că am fost şi elev şi student, dar a fost să fie să nu am vacanţe…Am visat să văd aceste locuri şi visele mele au devenit realitate. Încă o dată se confirmă că speranţa nu se pierde niciodată.
(...)
De ce am scris despre vacanţe? Aş vrea să-mi răspundeţi voi, cititorii mei, după ce veţi citi cărţile mele. Până atunci, vacanţe vacanţe…, voi păstraţi mici comori, zâmbet, soare şi flori, amintiri, amintiri…

VACANŢE, VACANŢE... de Rodica Elena Lupu
Editura ANAMAROL, 2004


10 comentarii: