Powered By Blogger

vineri, 29 ianuarie 2016

IN PATRU ANOTIMPURI - muzica, versuri RAREŞ BORLEA - RAOUL, RODICA ELENA LUPU (2016)


IN PATRU ANOTIMPURI MUZICA SI VERSURI:
RARES BORLEA - RAOUL, RODICA ELENA LUPU



28 de comentarii:

  1. Splendida piesa, sunteti minunati toti trei, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. O piesă muzicală superbă, care inspiră seninătate, optimism, încredere în viață, în dragoste, în bine...”În patru anotimpuri”ale naturii și ale vieții e loc pentru atâta frumusețe! Felicitări, stimată doamnă Rodica Elena Lupu, stimați domni Rareș Borlea și Marian Buzilă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumim din toata inima pentru caldele cuvinte, cu promisiunea ca in curand va daruim si alte piese care speram ca o sa va incante. Am inceput colaborarea aceasta deosebita cu Rares cu melodia "Am impartit o lacrima", si dupa cum rezulta este una de bucurie! Cu aleasa pretuire!

      Ștergere
  3. In patru anotimpuri ne sta ascunsa viata, in trei suflete minunate sta ascuns un diamant ce straluceste in cant cald si versuri cristaline, o minunatie ce ne bucura sufletele, va multumim dincolo de cuvinte! Va imbratisez cu ganduri de pretuire! Zi binecuvantata cu liniste si pace in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata si duminica binecuvantate draga mea Isabela! Ma bucur ca iti place piesa noastra.

      Ștergere
  4. Rodica,minunata poezie,melodie si interpretare!
    Sunt sincer emotionata....
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona draga mea, te imbratisez cu drag! Sambata si duminica placuta! Lansare cu succes la Oradea!

      Ștergere
  5. Suuuper piesa, doamna Rodica, refresh, tonică, optimistă, plină de viaţă! Like, îmi place şi vă felicit! Vă pup cu drag şi preţuire şi vă urez încă o dată: La mulţi ani frumoşi şi sănătoşi, cu har, inspiraţie şi oameni dragi aproape!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simplu L, draga mea iti multumesc din inima pentru mesaj, sunt incantata ca iti place piesa. Cu aceleasi ganduri si urari de bine, inspiratie, ca talent stiu ca ai, prietena mea draga!!

      Ștergere
  6. Frumos, felicitari, cu drag va imbratisam!

    RăspundețiȘtergere
  7. SUPERB! NE-ATI INCANTAT! VERS, VOCE, MUZICA, TOTUL DE NOTA 10!

    RăspundețiȘtergere

  8. Toate cele bune, cu respect! Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  9. FELICITARI DRAGII MEI, MINUNATA PIESA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa canti si sa traiesti! cu bucurii, rasete, iubire! Iti doresc (cu o mica intarziere, motivata), dar din inima! Sa fii fericita Rodica nosatra draga!! Alice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru minunatul comentariu Alisco. Omul trebuie sa dea umanitatii si sa redea naturii lumina sa, caldura si parfumul sau, iubirea. Ganduri bune spre voi, dragii mei!

      Ștergere
  11. O piesa deosebita, o incantare! Va multumim, cu stima!

    RăspundețiȘtergere