Powered By Blogger

sâmbătă, 21 februarie 2015

IUBITĂ MAMĂ, versuri şi montaj RODICA ELENA LUPU




IUBITĂ MAMĂ
Mamei mele cu toată dragostea

Te-ai dus şi anii au trecut
Plini de dureri şi supărare
Chiar dacă tu mi-ai spus atunci
Că vei veghea a mea cărare.

Nu te-am uitat, nu te-oi uita,
Prin vis te chem iubită mamă
Să te întorci în viaţa mea
Căci fără tine-mi este teamă.

E-atâta răutate-n lume
Nu ştiu pământul cât ne ţine
De-aceea mamă, eu te rog
De sus să te-ngrijeşti de mine...

Nu te-oi uita măicuţa mea
Şi în a mea singurătate
Voi plânge fără să m-auzi
Şi-ţi dau a mele gânduri toate.

Din volumul CÂT MAI E VREME
de Rodica Elena LUPU
Editura ANAMAROL, 2010

20 de comentarii:

  1. Un omagiu minunat adus celei mai dragi fiinţe "mama"
    Vă felicit din suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina, sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de copilasii tai!

      Ștergere
  2. Minunate versuri inchinate mamei! Superba este mama dumneavoastra! Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe sunt versurile, mama ta si melodia! Cu drag te imbratisam toti ai casei! Esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist dar adevarat! Mama noastra iubita mama care ne-a dat viata! Superba melodie i-ati dedicat mamei! Felicitari, cu aleasa pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama, doar mama iti da tot ce in suflet are! Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am cuvinte,Rodica!
    Inca eu o am pe mama...dar???
    Sunt emotionata pana la lacrimi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona draga mea, mama uitand parca de sine, traieste prin tine, gaseste alinare, stie cand ceva te doare, mama, doar mama...Te imbratisez cu drag suflet bun!

      Ștergere
  7. Superba este mama dumneavoastra!Cu stima pentru toate mamele!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mama, fiinta cea mai draga, multumim iubita mama! Minunat poem, cu respect, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Splendide versuri inchinate mamei! Dumnezeu sa le odihneasca in pace pe mamele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost superba mama ta! Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Cu drag si pretuire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisey Tatiana, sper ca ai petrecut bine cu nepotii de ziua lor...Sa ai parte de tot ce iti doresti nu numai azi de Dragobete ci in fiecare zi lasata de Domnul pe pamant!

      Ștergere