Powered By Blogger

miercuri, 6 noiembrie 2013

CU TINE - versuri, montaj RODICA ELENA LUPU





CU TINE
din volumul MIRAJUL VIEŢII de Rodica Elena LUPU 

Nici o privire
nu m-a mai tulburat aşa
Şi nu m-a făcut
să-ntrezăresc speranţa,
Nicio mângâiere
n-a avut puterea
Să mă ducă
acolo unde n-am crezut
Că voi ajunge vreodată,
Numai alături de tine
am speranţa
Că viaţa mea
va căpăta un sens,
Nimieni n-a reuşit
Să-mi alunge
durerea din suflet.
Din tine
a izvorât minunea iubirii,
În tine am găsit
puterea să continui,
Tu m-ai făcut
să dăruiesc totul
Să fii al meu,
cu nimeni să nu te schimb.

9 comentarii:

  1. Versuri, recitare, muzica, superb totul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Admirabil totul! O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciez, urmaresc cu placere blogul dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. O poezie minunata, la fel viseoclipul si muzica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunteti minunata prin tot ceea ne daruiti in pasi de vers, sublim zborul prin univers, mi-a mangaiat sufletul acest poem divin! Va imbratisez cu ganduri calde si va doresc o zi de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  6. Omul trebuie sa dea umanitatii si sa redea naturii lumina sa, caldura si parfumul sau, iubirea.
    Duminica binecuvantata, Isabela!

    RăspundețiȘtergere