Powered By Blogger

joi, 18 aprilie 2013

Rodica Elena Lupu - Tinerimea Română - Lansare de carte



Doina Ghiţescu, Rodica Elena lupu, Radu Herjeu, Octavian Paler

Sâmbătă, 28 ianuarie 2006, în Sala Centrului Cultural Tinerimea Română 
şi-a primit publicul la lansarea volumului “Să spui morţii noapte bună”,  Radu Herjeu. 



 Gândirea şi iubirea
Lupu Rodica Elena
[10.Feb.06 12:00]
Admiri mai ales ceea ce înţelegi. Şi eu am fost acolo, alături de Octavian Paler şi de Radu şi am înţeles. Felicitări Radu, gândirea şi iubirea te-au ajutat şi te vor ajuta şi de acum înainte.
Articolul tău Iuliana e o cronică bună. Felicitări!
Cu drag,
Rodica Elena 

 =  raspunsuri
Iuliana Serban
[10.Feb.06 15:17]
Nancy - stiu problema cu pozele, am invatat tarziu cum se face, nu le pot modifica acum. Dar data viitoare, cand o sa mai am despre ce sa scriu cu poze, o sa fiu atenta... Iti multumesc

Rodica Elena - multumesc, pentru ganduri si pentru ca ai inteles.
Disponibil:
http://www.poezie.ro/index.php/article/163397/S%C4%83_spui_mor%C5%A3ii_noapte_bun%C4%83




8 comentarii:

  1. Interesante versuri. Va citim poemele cu placere si va admiram in tot ceea ce faceti. Toate cele bune stimata doamna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Versuri care te pun pe ganduri. Poezia dumneavoastra o citesc cu placere, dar si romanele. Ne incantati mereu, va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Versuri pline de intrebari. Scrieti asa cum trebuie sa se scrie. Aveti tot ce-i trebuie unui poet, prozator, jurnalist, felicitari, stiu am citit, v-am vazut la lansari de carte, un OM MINUNAT asta sunteti scumpa doamna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevaratul poet este cel care prezinta epoca in care traieste iar dvs faceti acest lucru. Ca sa intelegi trebuie sa citesti multe dintre poemele pe care le semnati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un poem care te pune pe ganduri...cat adevar...

    RăspundețiȘtergere
  6. Versuri intelepte, trebuie citit printre randuri!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deosebit poem si clip, va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesante versuri...de citit printre randuri!

    RăspundețiȘtergere